Friday, August 08, 2008

080808!

Jag drömde inatt, om honom. Det var en konstig dröm, allt var så verkligt. Jag drömde även andra saker som jag vaknade och satte mig rakt upp i sängen av. Vad det var låter jag förbli osagt, men högst obehagligt, så nära sanningen man kan komma. Det som jag drömde var så äckligt på riktigt att jag inte förstår vad jag ska göra, men de är tillbaka. Jag sov iaf 7 timmar inatt och sakta men säkert kommer jag in i en dygnsrytm som inte är så dålig som den skulle kunna vara. Nåväl nog om det, det är ändå inte speciellt intressant.

Idag är det 080808 och det är en speciell dag för oss Sthlm:are, aldrig tidigare har vi haft ett malligt datum som detta. Vårat riktnummer, hela dagen, haha! Så idag blir det ståhej över hela stan, men jag funderar på att smita ist och åka upp till Gävle. Jag får se hur jag gör helt enkelt. Jag vet inte om jag vill åka någonstans just nu, men jag vill inte heller bara vara hemma, så känner jag. Vi får se helt enkelt.

xo xo
Ciao!

1 comment:

Kristine said...

Det tuffaste med det datumet tycker jag snarare var OS-invigningen, lokal tid kl 08:08, 080808. :)