Monday, August 04, 2008

I want to believe...

Idag är jag inte lika trött som igår, men samtidigt så enormt slutkörd. Jag funderar på att se Arkiv X filmen när jag är klar med tvätten, men jag får se om jag orkar. Så enkelt är det. Men jag är så pepp på att se filmen så att det inte finns. Jag vill verkligen se den, jag älskar Arkiv X. Det måste vara den bästa serien efter SATC, om man säger så.

Jag tvättar och det är olidligt tråkigt om man säger så, men man måste ha rena kläder, det bara är så. Haha! Men det är skönt med ren tvätt och att ha det gjort för två veckor framöver. Jag har massor att göra egentligen, eller göra och göra, jag vill sy, men jag ska nog gå och se filmen i alla fall tror jag.

Jag känner inte att jag har så mycket att säga, men att jag skriver imorgon när jag är på hugget lite mer.

xo xo
Ciao!

No comments: