Tuesday, August 05, 2008

I'm still under the paper...

Jag är fortfarande sliten, kan bero på att jag somnade sent inatt också, samt på vädret. Jag klarar inte av när det växlar så här. Ena stunden är det jätte varmt, den andra så kallt att man bara vill krypa under täcket för att försvinna. Detta väder gör att jag sover dåligt, jag får inte någon ordentlig vila och jag vet inte var jag ska ta vägen. Så enkelt är det. Nåväl nog om det. Jag mår inte bra av för stora väderförändringar.

Igår såg jag Arkiv X filmen, den var inte alls som serien, men ändå tyckte jag att den var helt okej, men jag saknade aliens, mer paranormala saker och allt därtill. Det var kul att se Scully och Mulder igen, om man säger så. Nu saknas bara några av säsongerna hemma, sen är samlingen komplett, förutom den första filmen, men den behöver jag inte känner jag. Jag älskar Arkiv X, nästan lika mycket som SATC, hehe! Men SATC, är lite vassare och en totalt annan genre, så man kan inte jämföra de två, haha! Nåväl.

Jag är tom på ord idag också, därav detta ströprat om saker som är oväsentliga, men jag får vill inte skriva ner vissa saker just nu, de är för känsliga, men en sak är rolig och det är att skolan börjar som sisådär 3 ½ vecka, jag längtar som en galning just nu, woho!

xo xo
Ciao!

No comments: