Wednesday, August 13, 2008

Let the dark waltz begin, Oh let me wheel - let me spin...

Jag blev på oerhört bra humör idag och jag har varit på bra humör sen i måndags, då jag var med Kakan. Samt att igår fick jag träffa Elva och hennes sötnos till son Alpha samt Vernoika och hennes bebis Chelsea (som var en liten sötnos hon med), så underbart som det bara kan bli! Jag vill själv ha en liten knott när jag ser deras, men jag vet att jag måste vänta lite innan jag skaffar barn, har lite saker jag vill uträtta innan jag blir på smällen. Men ooh, jag är helt förälskad i lilla Alpha, han är så otroligt söt!
Kan det vara så att jag känner mig lite bättre till mods just nu, eller vad beror det på? I helgen verkar det som om jag får träffa baby igen, vilket ska bli mysigt. Haha, det blir säkerligen väldigt trevligt om det blir av, vi brukar ha trevligt tillsammans, om man säger så...

Idag ska jag komma på vilken sorts klänning jag vill göra och göra den där jävla kjolen som jag vill ha, som jag inte hittar någonstans överhuvudtaget. Det är då man är glad över att man kan sy och att man slipper lägga ner så enormt mycket pengar på en kjol i affären, man fixar en som sitter perfekt istället. Jag vill verkligen börja skolan nu, det är typ bara 2 veckor kvar snart, woho! Jag längtar.
Jag <3 Design!

xo xo
Ciao!

No comments: