Thursday, September 18, 2008

I never made promises lightly...

Jag har magkatarr, lagom kul. Jag är så misspepp som man kan bli. Jag har tröttnat helt totalt, magen vill inte, mår illa hela jävla tiden och jag skulle lika gärna kunna vara gravid, men som tur är så är jag ju inte det. Utan det är den där jävla magkatarren som gör att jag mår skit. Fan ta den! Måste jag få det också. Jag vet faktiskt inte vad som orsakat magkatarren, det kan vara fel mat, stressen över skolan, lite allt möjligt, men jag ska inte hänga läpp, jag får medicin för det och snart är jag nog bättre igen. Om jag inte är bra om 1 vecka så blir det doktorn igen, så enkelt är det. Men nu är det medicin som gäller...


Jag ska göra lite kjolar idag är det tänkt när jag varit hos min psykolog, jag måste göra i ordning alla kjolar som jag vill göra, plaggskisserna och allt därtill, har börjat. Jag vet exakt vad jag vill göra, vilka färger jag tänker använda och liknande... Nu återstår det att se om jag kan göra det jag tänkt, två kjolar är det tänkt att det ska bli iaf, jag vill göra lite annorlunda kjolar mot vad jag brukar göra, men det kanske jag kan göra hemma? Vem vet? Nåväl, jag är pepp på det!



xo xo
Ciao!

No comments: