Monday, June 27, 2005

Dubbeldackare, mode och fish'n'chips...

Jag ar trott, sa har trott har jag inte varit pa ar och dar :)
Har hunnit kopa lite bocker om mode sjalvklart, haha!
Imorgon ska jag forsoka ta mig till Camden och titta lite...

Ska aven ta mig till Theirry Muglers affar och nagra tygaffarer, tacka vet jag att yellow pages finns i nastan varje land, iaf har :)

Nu snart ska jag ringa Kakan, hon hade ringt...
Jag hoppas att hon far sina Chanel-solisar snart :)

Jag gar runt i mina har och forsoker spana pa vad London-borna har for mode (lagom intressant, tyvarr kanns bara alla turister)... Men men, lite har jag snappat upp...

Jag vill ha en hel massa nya saker, ho ho, forvanar det er?

Det sitter barn brevid mig som ar italienare, haha.

Jag tycker nog inte om fish'n'chips egentligen... Var bara tvungen att saga det...

Nu ska jag ta mig till Boots, men forst ska jag ringa Kakan.
Imorgon bar det av till nya aventyr... (sa har ont i benen har jag aldrig haft!!!)

Jag saknar er!!! ;)

Ciao!

No comments: