Thursday, June 23, 2005

It's a Fine day

Idag har jag dagen till ära, umgåts med K, hon är en underbar individ!
Hon har en blogg och den funkar efter några försök :)(Länk finnes i listan)
Vi har pyamasparty! Loovely! Jag har gjort ett smycke till henne i presentsnören, hon tycker väldigt mycket om det. (Med lite inspiration från Viktor & Rolf)

Imorgon ska allt ordnas innan London-resan, och jag ska köpa ett par solisar, träkulor samt lite annat smått och gott! Jag är påväg att bli bohem-chic ;)
Hahaha, nää, jag har på mig vad jag vill, när jag vill!

Jag har förövrigt en säl på min skrivare!
Det är oerhört roande att umgås med K, man har aldrig en tråkig stund.
Idag sa hon till och med att hon vägrar bli förvandlad till en matmissbrukare, och att jag borde bli tillsammans med en brat! Jag älskar denna kvinna!

Hahahaha, jag har även sytt en kjol och ska imorgon sy en klänning.
Jag är grymt pepp på detta, och sälen på min skrivare är nu en julskinka med en rosett i presentsnören! Hahahaha! Jag hoppas att hon gästbloggar här snart, det skulle bli en intressant och roande läsning :)

Jag måste ta reda på hur man lägger in bilder. Viktigt!

Imorgon ska jag förövrigt ringa folkhögskolan, vilket jag borde gjort för hundra år sedan, men nu måste jag få arslet ur vagnen.

Ciao!

No comments: