Thursday, July 14, 2005

The Bonny Swans

Jag är bjuden på kalas, ska bli riktigt kul! Det värmde liksom, så nu är min dag gjord.
Imorgon ska jag även sova hos Christian, ska bli trevligt det med, även om jag är lite nervös nu, men men, vem skulle inte vara det, har inte sett pojkvaskern på mer än en månad!

Iaf, jag försökte göra en sådan "jag-måste-göra-lista" om Christians rum nyss, men det var inte lika kul, då han faktiskt redan har städat. Hm, det var inte lika kul...

Mamma har skickat iväg mina papper, hoppas jag får svar inom en snar framtid. Då måste jag dit ut på en intervju. Usch, jag blir lite pirrig... Jag vill verkligen, första gången jag verkligen känner att jag vill lära mig mer och mer och mer.

Imorgon måste det bli sol, vill få lite färg nu, känner verkligen att jag behöver det... Det var fanimig 36 jävla grader i den där lastbilen, vid 3 snåret. Jag kolavipade.

Jag försöker med lugn musik finna ro, och jag hoppas att jag finner den snart, annars blir jag vaken till 4 och sedan däckar jag väl av...

Jag saknar Karin, så att jag spricker. Kom hem nu!!! Jag behöver någon att berätta hemliga prylar för...

Dagens låt: Loreena McKennit - The Bonny Swans

Nu ska jag kila vidare!
Ciao!

No comments: