Friday, July 22, 2005

Easy ride in Götet

Ja, jag märker nu att jag inte skrivit på några dagar, tisdags senast antar jag, då jag var ute med mina vänner, och drack lite öl samt drinkar. Välförtjänta! Det var ungefär det roligaste på länge, jag blev bara så enormt glad! Janni var supersöt som vanligt och Karin var helt underbar! Elin, Amanda och Noran var superduper de med! Me likes my girls! Vi får göra om det snart, snart, snart!

Iaf, jag tror defintivt på att min kvot av husvagnar är nådd. Jag har sett så hemskt mycket husvagnar, så att jag fått dåndimpen. Hahaha! De, kör även långsamt, visserligen är det sommar och VERKLIGEN svensk sommar = REGN! (nu, vart tog den fina och varma sommaren vägen?) Solen skymtar fram då och då, jag vill ha sol och värme, jag vill kunna bada utan att frysa ihjäl, sådant är antagligen lite för mycket begärt nu när Sverige både vaknar och somnar till regn. Fast på västkusten var det bättre väder, lyllosar!

Jag måste åka in till stan och hitta gult garn, ja nu pratar jag verkligen om kyckling gult i färgen, tjockt ska det vara också. Jag har några ställen jag ska åka till. Får bli i veckan tror jag. Jag är nämligen helt såld på Alexander McQueens tjocka oversize tröja! :) Nåväl, lite får man härmas... fast jag ska inte göra hål i den där bak! ;)
Den kommer bli hur söt som helst!

Idag har jag suttit i en bil i 6 timmar, lagom bekvämt och varmt. Sova kunde jag inte göra (vilket jag gjorde på resan ner till Göteborg).

Göteborg är förövrigt en väldigt söt stad. Den är gå och cykel vänlig, till skillnad från Stockholm. Liseberg var 10 000 ggr bätte än Grönan. Jag säger då det. Varför ens gå på Grönan? Liseberg är så mycket bätte, de har Balder, kanonen, allt som inte Grönan har! Haha, Balder var grymt bäst. Vilket pirr i magen... Kanonen gick snabbt, från 0 - 75 Km/h på två sekunder, samt en loop, och helt upp och ned och åt alla håll och kanter! Jag vill tillbaka!

Fick träffa både Yohanna och Daniel! Det var verkligen helt underbart! Ni två är guld!

Nu ska jag nog kila iväg och sy!

Ciao!

No comments: