Thursday, July 07, 2005

Flamingos

Jag tänker börja med att svara på Jannis kommentar:
Ja, självklart ska vi dra ut och ta en öl, låter hur jäkla mysigt som helst. Jag träffade Josefine idag, och berättade att jag nu tänker ha middagen, för de som jag känner för att ha den för.. *harkel* Du vet vilka som jag inte kommer bjuda in :P
Iaf, hoppas du fått mycket färg! Och haft det skönt ute... Jag har haft det underbart!
Kramar!

Nu till min dagliga blogg.

Det är cirkus-tema på DD, jag tror jag kommer tänka över min outfit, ska passa bättre in på temat, jag har en idé, men som vanligt är den hemlig...

Idag stötte jag ihop med välbekanta ansikten och det kändes riktigt trevligt, jag kommer sakna dem till hösten. Det känns konstigt att veta att vi alla kommer gå skiljda vägar nu. Alla går åt olika håll, får se vilka som finns med en...

Iaf, idag kom nya Elle, och den var faktiskt utomordentlig. Nu har jag flera sköna timmar i solen imorgon med den, analysera modet, rita teckningar till mina höstkläder, samt bara njuta. Det är väldigt varmt här...

På lördag klockan 16.30 åker jag från centralen till Gävle, med tåg, tacka vet jag det. Det var billigare än bussbiljetterna?! :S Hur det kommer sig vet jag inte... Nåväl, tjänade pengar av pappa idag också för att jag hjälpt honom...

Jag suktar efter en Mulberry väska, en chokladbrun Roxanne, för att vara exakt. Jag är så såld! Hahaha!

Nåväl, nu ska jag surfa vidare efter andra saker.

Jag vill btw, ha ett paraply som det är flamingos på, hur sött är inte det?

Ciao!

No comments: