Wednesday, July 06, 2005

Viva La Diva!

Jag har nyss fått samtal från Karin, hon är röd, kan inte sova på rygg och har köpt Betty Boop flipflops till mig, min darling liksom, me loves her!

Idag är en väldigt bra dag, fick sova ut imorse, och tog det sedan jävligt lugnt med ryggen. Hahaha, sov med en kall och blöt handduk i sängen för att det sved lite... Jag var bara ute i två timmar, men nu börjar det gå över till brunt :P Me likes!

Jag ska sy mig min klänning snart, ska börja på mönstret snart, samt låta mamma eller Thomas fotografera mina kläder, ska bli intressant... Hahaha!
Ska få iväg allt på fredag hade jag tänkt...

En viss person (manligt kön) gör mig ledsen, Karin vet varför.

På lördag ska jag åka till Gävle och är där tills onsdag, det ska bli riktigt skönt att komma bort ännu mer...
Där ska jag bara slappa och ta det lugnt... Jag vet inte ännu vad jag ska ta med för kläder, men jag ska börja packa imorgon, haha, man måste packa i förväg.

Min far och jag hade en konversation idag, det gick utomordentligt bra, jag och min far är alldeles för lika och enligt honom är jag alldeles för lik min farmor, vilket jag gillar, hon var en väldigt vacker kvinna. Jag saknar henne.

Nu ska jag läsa Karins blogg! (länk finns i listan)

Ciao!

1 comment:

Anonymous said...

hej anna!

hur är det i sommarvärmen? jäklar vilket väder det är alltså! har haft den stora turen att vara ledig hela veckan (tills imorn vill säga) så jag har varit med päronen på sjön!!! nice.


det jag tänkte på var nämligen detta, att när kakan ääääntligen kommer hem aknske vi kan samla "gänget", du vet nog vilka jag menar, o bara dra ut o ta en öl? eller vad säger du? ok, mitt i högsommaren lär det bli, men det går nog. vet iaf att jag, elin o jos är hemma någorlunda mkt nu i sommar.

vad säger du? låter det inte nice?

lycka till med all sömnad!
kram

//Janni