Friday, July 29, 2005

Overlock!

Nu märker jag återigen att jag inte skrivit på några dagar, jag ber hemskt mycket om ursäkt för det. Mitt liv rullar sakta framåt, eller snarare i en rasande fart att jag knappt hinner med... Jag ska på intervju på onsdag nästa vecka, ikväll blir det en utekväll med tjejerna, imorgon födelsedagskalas, på söndag sy till Dekadance, nästa lördag Dekadance, och under denna vecka sätter pride igång och en hel del annat.

Jag har sytt en sammetsklänning, en tajt liten sak som är jättesöt, som visserligen går till knäna men men, så liten är den väl inte... Jag funderar idag på att ha min prickiga klänning, då måste jag först lägga upp den, platta håret lite snabbt, samt dra på mig mina blåa jeans. Enkelt och simpelt. Fast jag vet inte om jag verkligen vill ha det så... Platt hår - ja, högklackade pumps - ja. Enkel vill jag vara, men ändå så passa komplicerad. Jag får tänka lite nu...

Måste inhandla en kavaj, men jag funderar på att sy en så att den verkligen passar. Overlocken funkar utmärkt! Jag lär mig mer och mer. Jag älskar den!

Nu ska jag springa och göra i ordning mig!

Ciao!

1 comment:

Anonymous said...

god morgon anna!

tack för en nice kväll, lite extremt mkt folk bara!

skäms något så fruktansvärt över att jag inte väntade på dig utanför mettan som jag sagt, förlåt för det, inte alls med mening.

jag hoppas kalas o sömnad men framför allt DINA SKOLPLANER går utmärkt (det kommer det att göra!:)

en stor kram

//J.