Wednesday, July 27, 2005

Once upon a time...

...there was a little girl who thought she felt something, she never really did...

Nu har jag inte skrivit på någon dag, var hos C, det var mys...
Igår så hjälpte jag även Malin med en klänning hon ska ha och jag och Karin hade middag, det var utomordentligt, Karin, kommer du över sen och kollar på Stolthet och Fördom?

Jag är väldigt trött, känns lagom kul, för att vara ärlig... Känns som om jag borde sova en liten stund till, men det blir lätt några timmar till :|

Jag vill sy på overlocken mamma köpte igår, så nu kan man sy mycket här hemma, det gör mig väldigt väldigt glad, man kan få snygga sömmar och man slipper pressa ut sömnsmånerna... :)

Jag ska sy en klänning i krossad sammet idag, den kommer bli gudomlig, hihihi :)
I en ytterst tajt modell men den kommer vara i stretch material så då funkar det. Helt lovely. Jag måste göra mönster, till andra saker jag ska sy... Dessutom måste DD rasket bli klart snart. Jag börjar få panik. Så idag ska jag leta upp mina skenor också och fixa den.

Jag har inhandlat lite nya saker:
Harry Potter and The Half-blood Prince
Ballerina skor från märket Friis Company
Nya mjukisbrallor (som jag för närvarande bor i)

Jag hittar inga kläder som jag vill ha alls, jo i Vouge, som jag förövrigt älskar lika mycket som Elle, helt sagolik är den. Jag längtar tills nästa nummer kommer, både av Elle (GB och Sv) och Vogue. Jag beundrade en väska från Dior där, som är så snygg, men en Mulberry vill jag hellre ha.

Jag måste skaffa mig "den lilla svarta", det känns verkligen så, ska läsa boken Elegans och skratta lite, den är verkligen rolig. Allt som en kvinna ska vara, enligt författaren alltså.

Skriver senare idag!

Ciao!

1 comment:

Anonymous said...

anna!

sötis, är du på att gå ut på fredag, mettan eller trädgårn???¨

jag, elin, jos, amanda, carro o ninjan än så länge!

kan inte du haka på - please? o övertala kakan med - hon kan åka hem i lagom tid så pallar hon jobbet!

snälla???

kram

//J.