Monday, August 22, 2005

Let me see you stripped down to the bone...

Jag började skolan idag, det var lagom spännande och nervöst. Just nu är jag hos Micke och Emma... Det är riktigt trevligt... Jag ska se CSI och Sex and The City ikväll. Haha! Vilket innebär att jag tvingar Micke att titta på det ;)

Imorgon börjar det på allvar, jag börjar plugga, och ännu mera allvar då jag i veckan flyttar ut till Väddö. Läskigt. Riktigt läskigt... Det känns nytt, det känns exalterande och det känns konstigt. Nåväl... Jag måste sy på fredag och imorgon när jag kommer hem, behöver nya kläder känner jag... Nåväl, min arma garderob har fortfarande inte någon plats och nu ligger allt huller om buller igen, då jag tvättade igår... Hahaha, alltid samma problem...

Jag är trött, ska sova ikväll, var alldeles för nervös inatt, för att få en lugn och stilla sömn... Ska sova direkt efter Sex and The City... Jag undrar om jag fått böckerna ännu, det märker jag när jag kommer hem imorgon. Jag bad mamma hämta upp dem i Täbban...

Det känns som om allvaret börjar nu, innan detta har det varit halvt om halvt... Nåväl, den som lever får se...

Ciao!

No comments: