Thursday, August 18, 2005

Must be the reason...

Nu har ännu en till dag börjat lida mot sitt slut... Sommaren med... Jag är uppslukad av det faktum att jag ska börja skolan på måndag. Jag har insett att det finns mycket som borde göras innan jag börjar skolan, men det kommer att lösa sig det där.

Idag var jag inne i stan och köpte mer tyg. Ska göra en boho-kjol, trots att trenden inte riktigt håller i höst, jag gillar den dock, och alla trender är inte till för att följas. Det är mycket mer intressant med människor, som väljer sin egna stil och inte vill delas in i fack. Jag älskar att modet är så pass varierat att man kan välja bland så mycket. Man kan bryta mot det den resterande massan säger, det gör det roligt. Om alla skulle gå klädda på exakt samma sätt, skulle ingen individualitet finnas, och den är viktig.

Nu ska jag ut på promme!

Ciao!

No comments: