Tuesday, August 30, 2005

Nitting...

Nu har jag inte skrivit på några dagar, även om det finns massor som jag vill ha sagt... Nåväl, jag mår bra, jag överlever men jag känner fortfarande obehag, men men...

Jag har flyttat ut till skolan på veckorna nu, men idag är jag hemma, hade eget arbete. Iaf, ikväll åker jag ut och är där den resterande veckan. Ska bli spännande att bo där nu i lite fler dagar än jag gjorde förra veckan. Det känns konstigt och lite annorlunda, men det kändes förra veckan också, då var jag ju inte heller hemma, utan bodde större delen hos Micke och Emma.

Jag har inte sytt på jättelänge, så nu kliar det i fingrarna... Det jobbiga är att jag nu stickar ist, det tar en evighet, en verklig evighet, men ack, så kul det faktiskt är. Har börjat sticka en mössa, som ska vara klar om två veckor... Frågan är bara om jag ska göra den ribbstickad, eller om jag ska göra den rät eller slät... Hm, tål att tänkas på... Oversize ska det iaf vara... Jag gillar det där med oversize, vet dock inte varför... Dock får det inte se ut att vara pappas gamla t-shirt i stl FÖR STOR! USCH USCH, fy!

Jag har fastnat för Michael Jackson, iaf tre låtar... Jag blir nästan aggressiv när jag lyssnar på det, och det är kul... Eller jag får upprorskänslor i kroppen... Jag undrar dock varför... Det kanske blir en liten förklaring, när jag säger att det är: Beat It, They Don't Care About us samt Smooth Criminal... *le*

Jag ska be Micke lära mig träna... Det skulle vara ruskigt kul, haha! Något måste jag väl hålla på med, jag ska ju iaf börja träna... Nåväl, ute på skolan blir det promenader och liknande som gäller :)

Nu ska jag kila, ska packa!

Ciao!

1 comment:

Anonymous said...

long time no see - är det inte så man säger?????

hoppas plugget går bra nu då! jobbar själv som en liten gnu o är realtivt lycklig över att jag slipper allt som kurslitteratur heter - sine cura som folket o i det gamla rom skulle säga, hahha

ska iväg på äventyr imorn o återkommer nog (????) om nån vecka skulle jag tro, hehhe.

rock on!

//J. (du vet nog vem:)