Saturday, August 06, 2005

Tyg, sömnad och en enorm trötthet

Jaaa! Nu har jag sovit i 5 och ½ timme och det har slagit de senaste dagarnas icke sömn. Jag har panik, min outfit är inte på långa vägar klar, men den börjar visserligen likna något. Jag tror på mig själv, och på just den. Usch, det är mycket som ska göras.
Jag måste fortsätta sy något snart. Idag kommer jag leva på te, det vet jag... Men men, jag har lite ont i magen, för att stressen är så pass stor, det är jobbigt.

Min klädsel blir skitsnygg, det blev Malins med. Hennes klänning är grymt snygg. Det kommer bli supernice ikväll, ska personligen försöka vara klar innan klockan 5 och då försöka sova lite, för att sedan dra iväg. Paaaaaaaaniiiiiiiiiik!

Har inhandlat en massa tyg, kommer bli helt jättemysiga kläder. Behöver det när jag ska börja skolan. Ska köpa ännu mer sen, när jag fått kortet att jag studerar. Ska bli riktigt nice ;)

Nu ska jag käka frukost (läs: sy) och sedan kanske jag tittar in här senare ikväll, för uppdatering.

Tack alla som grattar mig för att jag kommit in! Det värmer.
Janni, jag är lite ledsen att jag inte kan följa med er ut ikväll, men nästa gång är jag på.

Just nu har jag knappt tid för mig själv, all tid läggs på syendet.
Det känns okej, får ta igen mig i veckan nu.

Ciao!

No comments: