Friday, August 05, 2005

Stress!

Oj, oj, oj. Dekadance är imorgon och jag är inte på långa vägar klar. Detta är jobbigt. Men det kommer att lösa sig det vet jag :) Jag har just nu funderingar på att snabba mig iväg och sedan komma hem... Det låter faktiskt som en ganska bra idé.
Min bomullskjol blev riktigt bra, jag tycker om den extremt mycket. Lång blev den också... Idag ska jag bara dra på mig lite vad som och åka in till stan. Det kan vara kul det med. Allt behöver inte alltid se så extremt matchat ut. Roligt är det att mixa och våga.

Oh, jag ska börja skolan igen snart! Och nu är jag innerligt glad, Micke bor ju i Norrtälje så då kan jag träffa honom mycket:) Ska bli riktigt skönt att bo där uppe, lite ute i ingenstans men det finns möjligheter att ta sig hem och dit. Det är inte i tjottahejti.

Men men nu ska jag röra på mig, ska till sumpan med mamma. Ska bli riktigt kul!

Ciao!

1 comment:

Anonymous said...

grattis anna till att du kom in!!!!

yo go girl! (är jag förvånad eller, hehe)

du, "vi" drar ut imorn med, men du ska ju till dekadance, så du kan ju inte haka! vet att jag skulle ha följt med dig till dd, hehhehehhe, men jag tror jag har större chanser att hitta min drömman på trädgårn eller debaser, hmhmh.

men du får rocka loss o ha megakul! se till att bli fotad - jag vill se din outfit!

ta det lugnt!:)

kramkram

//J.