Friday, September 16, 2005

Can I be with you, can you be with me?

Nu är jag hemma i Sthlm igen, eller Täby snarare. Jag börjar verkligen gilla min klass... Jag tror den kan bli något riktigt bra. Hahaha, igår gick alla omkring och sjöng på någon låt från Idol, och idag på bussen började alla tjoa om vilken det hade varit, och så skulle de komma på vilken det var, och ALLA ville självklart vara först... Ja, jag såg att människorna i bussen vände sig om. Men vad ska man göra på Norrtälje-bussen (som förövrigt är en jättetråkig resa om man inte sover (som jag då inte gör, då jag har svårt att sova på bussar)). Vi äter btw hela tiden på skolan, typ frukost, fika, lunch, fika, middag, fika... Om man räknar ihop det där blir det mat 6 ggr/dag... OJ! Jag brukar skippa kvällsfikat då, jag orkar aldrig. Vi har denna vecka fått måla, jag gillade vår lärare, hon var ruskigt duktig. Dessutom gjorde hon det roligt. (+++++)

Neej, nu ska jag gå och läsa Elle, brittiska versionen. Tack!
Dessutom ska jag nog sticka lite...

Ciao!

No comments: