Sunday, September 25, 2005

Skrikande typer är så passé.

Jag är ruskigt trött, mina ögonlock vill inte riktigt hänga med idag, kan bero på att jag faktiskt inte gjort något under hela dagen, förutom en promme med Kakan ikväll... Det var väldigt trevligt att umgås med henne... Vi har kommit fram till vad som är passé och vad som är inne!

[+]
Lugna, sofistikerade, täta typer är så inne.
[-]
Skrikande typer känns dock så passé.

Vi kom även fram till att jag käkar tråkgodis, att vi ska ta det lugnt och chilla imorgon, samt att det är ruskigt kallt ute nu. Aja, det är bara att klä på sig mer och mer nu... Jag undrar hur vintern ute på Väddö kommer att bli, jag hoppas personligen på att det inte blir alltför kallt.

Imorgon ska jag till tandläkaren, klockan 9 på morgonen, usch usch, det känns inte så kul att gå upp klockan 9 på en ledig dag. Men, jag gick upp klockan 9 idag, även om jag borde sovit vidare, men jag vaknade helt spontant... Börjar jag bli gammal månntro?

Jag har bestämt mig för att spara ut mitt hår nu, jag vill ha längre hår, det är snyggt. Jag vill göra något roligt med håret, samtidigt som jag vill ha det spikrakt. Hm, jag ska tänka över detta lite tror jag. Tips välkommnas gärna!!!

Sötaste modellerna just nu: Heather Marks och Lily Donaldson. Så otroligt pimpinetta och med dockansikten kan de ta vem som helst med storm! Jag vill ha Lily Donaldsons ben! Ohja!

BTW så har jag har VÄRLDENS BÄSTA vänner! Jag märker det för var dag som går. Min umgängeskrets kan jag inte klaga på. Tack för att ni finns!

Med kärlek!

Ciao!

No comments: