Saturday, September 24, 2005

Pin-up!

Jag är lagom trött, lagom skakig och blåmärkt såhär efter Dekadance uttåg igårkväll :) Jag hade det utomordentligt trevligt, med bra sällskap och ett sinnrikt spektrum av känslor och njutningar... Jag hade helt enkelt jättekul, Tack, det var verkligen underbart...
Jag var klädd i korsett, med strumpeband fastsatta i strumpor med söm, ett par söta trosor med rysch på. Samt mina söta pumps med "volang" ovanpå... Oh! Lite Pin-up var det nog allt!

Idag ska jag till Uppsala, med Malin, (om det blir så?!) vi ska shoppa, det ska bli riktigt kul, liten tripp sådär, nåväl, jag tycker om Uppsala... Undrar vilka kläder jag ska ha på mig, har en liten fundering. Jag måste tvätta, det slog mig nu, men frågan är om jag inte ska göra det på måndag, är ledig hela dagen, skönt!
I annat fall om det skulle skita sig, så kommer Millan hit till Sthlm idag, det gör mig behaglig till mods med vetandet att jag förhoppningsvis får träffa henne.
Dock tror jag att jag åker till Uppsala iaf, behöver komma bort... Egentligen vore väl skolan eller någon tygaffär bra då? Eurokangas i Kungens Kurva vill jag hemskt gärna besöka... Vi får se...

Jag tänker just nu, på saker jag inte borde tänka på, någon verklighetsflykt skulle passa sig ganska väl och några skratt skulle inte sitta helt fel heller. Dock har en persons kommentar, fått mig att bara le, det behövdes det med, tack.

Jag har så mycket idéer om kläder jag vill ha, jag ska leta inspiration... Just nu hittade jag denna sida: http://www.vexclothing.com/ Helt underbara! Speciellt en korsett från den senaste kollektionen, hur gudomligt som helst, med prickar på, stockings med söm, samt (oh, jag vet inte riktigt hur de kallas) sådana man sätter över bröstvårtan. Det är gudomligt... Tillsammans med ett par vita högklackade skor... Jag vill ha!

Nu ska jag leta efter mer inspiration ;)

Ciao!

No comments: