Sunday, October 09, 2005

Insomnia...



Idag har jag varit på Säbyholms Naturbruksgymnasium, med Malin och Sanna. Det var trevligt... Jag fick dock höra att jag såg ut som jag gick på tjack... Det var visserligen ganska kul, på ett annorlunda sätt.







Saker jag måste göra:
- spara ut mina ögonbryn ännu mer.
- försöka hitta kilklacksskor (ett måste känner jag nu, mina cravings växer).
- sy söta kläder som jag kan ha på mig, tuffa och annorlunda.
- se Kalle och Chokladfabriken (jag skäms över mig själv, fy, fy).

Nu ska jag packa samt käka entrecotê med sallad!

Jag tror btw att min sömn är på väg in i stadier igen, där jag knappt sover... Insomnia nästa?!

Ciao!

1 comment:

Anonymous said...

Sedition law's use stirs up Singapore blogging community
Singapore, wary of alienating its Muslim Malay minority, has cracked down hard on two men who posted racist remarks on the Internet, but the move caused concern in the growing community of bloggers.
Sites like this don't come around very often. You have a great site. I was thinking about a new blob for my payroll debit cards website. What do you think?