Saturday, October 08, 2005

Intressanta dagar, jovars...

Jag har igår sett flera människor som gjorde intryck på mig.
Några av dem var:
- två pantertanter med mobilerna i högsta hugg (jag skulle dö om jag såg min mormor på tunnelbanan med en mobil).
- en ursnygg läckerbit, med kritstrecksrandiga byxor, svarta spetsiga myggjagare, svart polo och gorgeous ögon (ja, jag fick ögonkontakt, WOW).
- ett gammalt knull... (då trodde jag att jag skulle flippa totalt, verkligen...)
- några tjejer som såg ut att ha hamnat i ett bombnedslag av totalt misslyckande (i klädesväg, det såg bara komiskt ut).

Jag har annars handlat tyg idag, samt besökt Eurokangas igår, det var inte så imponerande, men dög iaf, dock var prisera way above the roof, synd. De ska visserligen stänga igen om tre veckor... Nåväl, Sumpan rocks iaf, det har ett betydligt större sortiment där. Tack, gode gud för det! ;)

Så nu har jag verkligen börjat spåna till Dekadance, och jag kommer nog få några blickar på mig, det tror jag... För detta är nog min galnaste idé hittills (kan man slå Mimmi-klänningen?) och jag tror att det blir hur sött som helst... Haha!
Det som måste inhandlas är ståltråd och en tång (så att jag kan ha den på skolan), sno mammas skärplatta och skärare samt rita lite nya mönster... Jag tror på detta iaf!

Jag gjorde upptäckten att bilder lägger på vikt på utseendet, om man då ser smal ut på bilderna, betyder det då att man är tjock i verkligheten?

Dessutom har jag en irritation inom mig, då vissa inte förstår vad ett "nej, jag vill inte träffas" är, hallå, lär er svenska, as!

Ciao!

No comments: