Tuesday, March 21, 2006

Make up your face so it just look fabulous!

Japp, idag var jag på min andra make up-lektion och jag fick med mig en hel del smink hem, haha! Me loves Make Up Store! Så nu har jag massa smink att leka med :) Hihi!
Jag funderar på att söka och killen som sminkade mig tyckte att jag definitivt skulle göra det... Sen fick jag höra att jag är en fashonita samt att jag passar i vilka färger som helst, nu måste jag sy en klänning tills på tisdag, vilket nog ska gå bra! Jag lovade att komma i något som jag själv gjort ;)

Hahaha, i veckan har jag verkligen fullt upp, jag har planerade dagar varje dag, hm, någon dag borde jag ha för mig själv, men njaaa, det är skönt att vara uppbokad för en gångs skull.
Jag saknar en viss person, lite och jag tror han saknar mig, haha! Nej jag är inte ens förälskad, jag tycker bara om honom, that's it.

Nu ska jag kila och titta på allt mitt nya smink, samt på klänningen jag ska sy!

Ciao!

No comments: