Friday, March 24, 2006

Maraton?

Ja, när ska jag se sanningen i vitögat och berätta? Det återstår att se, vad, än så länge hemligt, men det är inte så många som blir berörda, endast några få... Väldigt få för att vara specifik.
Ikväll är det Little Britain. Som jag tror jag ska ladda ner, haha! Jag får sånt där ibland. Tar en och en halv timme att ladda ner, snacka om långsamt. Nåväl, vad gör man inte för lite underhållning?

Jag fick plötsligt en kick av att ha ett Sagan om ringen-maraton bara för att se hur länge jag orkar sitta, dock ska jag göra andra saker imorgon vilket innebär att jag inte alls kan sitta uppe hela natten, det funkar inte - imorgon ska jag ha sovit ut, för att sedan trippa iväg till TN :) Haha! Jag kan ha ett sex and the city maraton ist, någon som är intresserad? Jag är mitt uppe i den 4:e säsongen, tyvärr vet vi ju hur det slutar, lyckligt. Tänk om Carrie hade dött i sista avsnittet? Det hade väl varit dramatiskt? Men dock så tragiskt. Jag älskar ju henne och om hon kan få Mr Big, då kan jag också det!

Imorgon ska jag iaf dansa och ha super kul! Nice for a change, liksom.
Dessutom måste jag sy min klänning till Make Up Stores klubbkväll, ska ju komma i något eget ;) Antingen har jag spets som knytband eller så har jag det vanliga tyget, jag undrar vad som blir snyggast? Hm, en bra funderare.

Nu ska jag kila!

Ciao!

No comments: