Wednesday, March 29, 2006

Ännu en händelselös dag i mitt liv...

Ja, finally, min BH är tillbaka, hur bra kan det bli egentligen? Idag är det onsdag, vilket innebär, Xtra, Xtra, Little Britain, My Name Is Earl och en massa andra roligheter. Min bror kollade nyss på Macguyver, vilket innebär att han är den mest trista människan på denna jord, jag kollade på det när jag var typ 11, hallå? Han är 17.

Igår var jag på Make Up Stores klubbkväll och fikade med Katarina, jag fick väldigt bra respons på klänningen jag sytt, t o m från mamma, fast hon hade anmärkningar som vanligt :) Men jag brydde mig inte om det, men jag ska fixa till det!

Sen måste jag ringa nya verkstan idag, ska nog göra det nu... Samt börja fundera på snygga vårkläder, jag har idéer, bara tyg som måste inhandlas först, en tripp till Sumpan nästa vecka alltså :) haha! Så mycket har jag att göra. Nej...

Dagen klädsel: Vitt linne och militär gröna mjukisbyxor, jävligt sexigt! Inget smink!

Nu ska jag kila!

Ciao!

No comments: