Tuesday, March 28, 2006

Första sommarklänningen klar!

Japp, så var första vår/sommar klänningen klar, den blev helt klart godkänd och jag ska ha på mig den idag för att se om den håller måttet, några småfel, men whatthefuck det kan inte alltid vara helt perfekt... Haha, jag som alltid ska ha perfektion när det gäller saker. Stundtals, nästan aldrig.

Låtarna som går på repeat just nu är:
Johnny Cash - Hurt
Johnny Cash - Personal Jesus
Queen - The Show Must Go On (finns det någon bättre)
Depeche Mode - A Pain That I'm Used To
Depeche Mode - Lilian
Michael Nyman - The Heart Asks Plesure First/The Promise
Nightwish - End Of All Hope
Depeche Mode - Damaged People
Nighwish - The Riddler

Ja, några stycken då, jag lyssnar på allt möjligt, me loves music!

Läste Cindys blogg nyss, där hade hon listat alla produkter hon använder, som rengörings och liknande, funderar på att göra en likadan fast med kläder, varje dag ;)
Liksom: Dagens klädsel, smink etc ;)

Dagens klädsel: Omlottklänning med stora blommor på, svarta strumpbyxor och svarta pumps
Dagens smink: Röd och orange ögonskugga, ljust färgade läppar och markerade kindben.
Me looks good!

Jag har förövrigt tappat bort min svarta BH, den är borta, kaputs väck liksom, lagom roligt, då jag behöver den! NUUU!

Nu ska jag kila!

Ciao!

No comments: