Saturday, April 29, 2006

High Hopes

Jag är frälst, jag har sett ljuset, jag har vaknat, äntligen, JAG ÄLSKAR KRIMINAL-SERIER! Speciellt sådana där de spökar med det mänskliga psyket. Jag är tämligen kanske lite mobbad, för det, men skitsamma, me loves it! Criminal Minds, CSI (alla), Morse, Frost, Bones, allt sånt där som bara är psykologiskt, och ganska sinnesjukt. Hur de quotar olika saker, tar reda på olika ting och löser det! Idag var det så spännande på Criminal Minds... Ohlala!

Jag har btw beställt hem Xena nu, jag älskar ju de serierna, totalt såld på dem! OH my God, I so can't belive you just said that! ;) Så Vicky Pollard, ska köpa hem säsongerna från Little Britain också men det gör jag i en affär, men oh jävlar, jag ska börja samla på serier tror jag, det är så sjukt roligt att titta på! Har ju hela Sex And The City, hela Desperate Housewives säsong 1 hemma, väntar på nr 2 nu :P Ska skaffa alla CSI, säsonger, jag tror jag börjar med att skaffa mig ett jobb först ;) Men jag älskar dem! OHJA!

Jag är i ett scenario i mitt liv, där jag tänker över saker, begrundar och låter det sedan passera. Jag kan inte längre låta saker styra mig, jag har ett liv jag själv måste styra över, men en sak i taget, är det inte det man säger? Ibland tror jag att människor missuppfattar mig gravt, men det är deras problem, kan de inte komma och fråga vad jag menar, så kan jag inte heller ge en förklaring. Men det är min åsikt.

Jag måste sy på lite saker, som jag ska ha på mig, haha, jag har lite saker i tankarna och ska försöka få ned dem på papper och sedan ut dem på mönster, får se hur det går. Pink Floyd är btw så jävla underbart bra! Men inget slår nog Sarah Brightmans låt: Johnny Want to Live
Den är så självklar, så är det bara.

Nej, ni, nu ska jag kila!

Ciao!

No comments: