Sunday, April 30, 2006

Mary Janes, Me Waaant!

Jag vet inte hur man gör för att se hur många som besökt ens sida, någon som vill lära mig? Jag kan definitivt inte, men dock vet jag hur man lägger in länkar i bloggen nu, jag är fortfarande förälskade i http://www.vexclothing.com, så totalt förälskad. Snyggaste latexen ever!
Me wants!

Jag har btw hittat mina dröm skor, men vem har inte Manolo Blahnik, Jimmy Cho eller Christian Louboutin som favorit sko designers. Bara för att ge cred till dem, ska jag lägga in bilder på iaf Manolos skor idag, jag vill ha hans Mary Janes ;) De finns på bild, de svarta :P Me loooooves! De är nästan en myt, och de kostar $515... Ge miiig! NU!


Idag är det sista april, snart är det sommar, jag har ingen lust att fira valborg, bara massa extremt fulla människor som inte har något bättre för sig, men men, så kan det bli ibland.


Jag har för många ex-vänner idag, för många, det känns nästan som allt de sagt är bara klichéer, något de bara sagt, för att få mig att stanna kvar, men jag finns inte längre för dem. Nu använder de klichéerna på andra, stackare. Jag tycker synd om de människorna. Att så många människor kan vara så hemska, jag likaså. Men jag kryper inte under bordet och säger mig vara snäll och trevlig, när jag inte är det. Jag tror att jag är för ärlig, så ärlig att det inte blir bra i längden. Alla är ytligt trevliga, men så fort man kommer under ytan, är det andra personer, man pratar med. Men det är min åsikt, nog om det.

Att vara laktosintolerant är fan det värsta som finns, men min mage mår inte dåligt när jag slutar med mjölken, hallå, varför just nu? Jag rensar även i min garderob som är så pass överfull att jag skulle behöva två garderober till, Ja, det är jobbigt. Men men. Jag älskar ju kläder, då får man stå ut lite ;)

Nu ska jag kolla på Criminal Minds!

Ciao!

No comments: