Thursday, April 20, 2006

Jaaa.. Så har ännu en dag passerat...

Oh, hihi! Idag blev jag sminkad, det är alltid lika kul :) Jag fick reda på att jag har ett fyrkantigt ansikte och så noppade hon mina ögonbryn och de blev skitsnygga, enormt tack. En väldigt söt vardaglig make-up men ack så användbar, nu har jag hittat nya produkter förutom Make-Up-Stores grejjer. Ja, jag medger jag är helt såld på dem, deras ögonskuggor är ju bland de bästa. Måste köpa hem lite nytt, vissa saker börjar ta slut, så imorgon ska jag åka in dit och se när de har sin nästa klubbkväll, det är billigast så. Nåväl, jag är sminknörd, men det får man vara!!!

Jag vill åka på en fotosession, men först måste jag sy upp lite nya kläder, vad blir en hemlighet, men jag har så jävla bra idéer... De är att dö för. Jag vill även ha mina spets klänningar fotade. Hihi! De är så söta! Jag älskar dem verkligen, samt alla mina andra klänningar, ska räkna dem ikväll och så ska jag be pappa köpa hem en digital kamera så att jag kan fota mig själv i dem och lägga upp här, jag vill inte ha en bilddagbok. Egentligen vill jag bara ha proffessionella bilder, eller sådana som ser professionella ut på mig, i typ Jenni Porkka klass. Som den presentationsbild jag har här, den är tagen av henne. Hon är i särklass bland de bästa. Blott 20 år gammal. Jag vill bli plåtad av henne igen, när jag får jobb och pengar ska jag bli det.

Jag funderar på mycket just nu, väldigt mycket. Vad talar jag inte om, det förblir min hemlighet.

Nu ska jag kila!

Ciao!

No comments: