Wednesday, April 19, 2006

En ganska så händelserik dag i mitt liv!

Okej, nu är det allvarligt synd om mig, jag ger mig. För första gången tycker jag synd om mig själv. Jag har en inflammation i min visdomstand som går ner till lymfkörteln, ja, krasst men sant. Det gör skitont och jag kan inte äta ordentligt. Inte för att det är det värsta, jag måste använda en äcklig gel som ska läggas på tandköttet. USCH! Nåväl, nog om det. Jag vill inte tycka synd om mig själv, så nu ska jag sluta med det.

Imorgon ska jag ställa upp som modell och bli sminkad, ska bli riktigt kul :) Hoppas att det kommer gå vägen och bli bra! Klockan 10:00 ska jag vara inne i stan, det är inte den roligaste tiden, men what the hell, kul blir det! :)

Kristine, jag tror på dig, du vet vad vi har pratat om idag, och jag vet att du klarar av allt du tar dig för. Jag älskar dig!

Blev även bjuden på middag hos Ville, men Malin var den som lagade, Ville är på LAN, så vi var i hans lägenhet och åt mat och tittade på film, riktigt mysigt! Finding Neverland blev det, en riktigt sorglig historia, tycker då jag, men jag gråter även till Narnia, jag grät nästan hela tiden, det var så sagolikt, ja, jag behöver också gråta ibland. Då passar sådana filmer jättebra. Jag handlade nämligen hem Narnia idag :D Jag är en shoppoholic, det kan jag glatt medge, får inte jag köpa mår jag inte bra.

Jag räknade mina skor, är nu som sagt uppe i 46 par och ska klara av 50 innan sommarn är slut, det borde jag klara, eller vad säger ni? Jag är väl uppe i runt 40 klänningar också vid det här laget, men alla måste sys in och grejjas med för att passa min midja, ha-ha. Nej, det är inte kul. Dock är det positivt att ens fotstorlek inte ändras sådär hipp som happ, hujjedamej om den skulle göra det. 46 par till ingen användning. Nej, vilken hemsk tanke. Inte tänka så, Anna!
*petar bort tanken ur minnet*

Min nagel gick btw av idag, inte heller så kul. Jag måste skaffa mig ett jobb, samt jag måste söka till Beckmans, bara för att se om det jag har är något att komma med. Lite tro på mig själv ska jag väl allt ha?

Nej, nu ska jag sova!

Ciao!

No comments: