Monday, April 10, 2006

Me likey!


Japp, nu är även denna helg över, och jag har haft fullt upp, massor att göra och ändå egentligen inget alls. Men en fotosession som blev väldigt lyckad, jag börjar lära mig ;)
Nåväl, jag kommer bifoga en bild, för att ni ska få se resultatet. Han som fotat heter Webfotografen på Qx, så vill ni titta förbi honom och säga hej är det bara att göra det :)

Nu har jag lite olika saker att sy klart innan onsdag så jag ska imorgon och på tisdag, samt under dagen på onsdag, konstruera kläder och se vad det blir av med mig...

Fick även veta att ansökningarna till Beckmans ska vara inne senast 31 Maj, vilket innebär att jag överväger att söka, haha! Får se hur det går. Men men, det är St Martins jag vill gå på.

Jag älskar min nya rosa korsett, bilder finns snart och de kommer bli superbra! Jag funderar återigen på att bli pin-uppa!

Foto: http://www.webfotografen.com/main.htm

Nu ska jag kila!

Ciao!

2 comments:

Anonymous said...

Du är en pinuppa sugar, som Betty Page fast läckrare!

Anna said...

Tack så mycket :)