Monday, April 10, 2006

Ansökningar...

Jag fattar verkligen nada av de där jävla ansökningspapprerna till St Martins School Of Art And Design, noll, nada. Jag ska be min bror översätta åt mig, för det här funkar inte. Jag vill helst av allt gå där eller på Fashion Institute i New York. Det är bland de bästa i världen. Eller danska tillskärarakademin. Beckmans verkar för jobbigt att söka till, men jag kan ju ge det ett försök ;) Lack och latex, välkommna upp i ramljuset ;) Samt även spets, haha! Jag får väl se. Ska söka lite andra saker också ;)

Jag har knappt rökt något idag, vilket jag känner mig stolt över, jag håller på och plockar i mitt rum, det ska bli snyggt, sedan funderar jag på att få in några bilder i mina ramar. Det ska nog gå. Haha. Jag måste även leta efter vissa bilder, som jag saknar. Jag såg en gammal gammal bild på mig, som jag saknade väldigt mycket när jag såg den. Hoppas att jag hittar den, vilket jag borde. Den är tagen 2004, då jag var lagom tjock och väldigt ung och naiv. Jag har växt lite sen dess.

Ikväll skulle jag och Kakan gått på Mongolian men bruden blir sjuk, usch. Så det blir en date med tv:n ikväll. Jag har tittat klart på Sex and The City och det gör mig ledsen. Jag har inget att titta på alls just nu, jo, jag ska ju sy lite saker, men jag måste göra nya mönster och sy om ungefär alla kläder jag har, jag har gått ner för mycket i vikt. Inte kul.

Nåväl, nog om detta! Nu ska jag sy!

Ciao!

No comments: