Saturday, May 06, 2006

50-1= Hur många skor jag har!

Jaa, nu råkar det ha kommit till att jag har 49 par skor, alltså ett par från 50, sen kommer stegen upp till hundra, haha! Min skosamling utökas, helt underbart! Jag älskar det, pappa och mamma gillar det inte lika mycket, men jag ska köpa lite fler nya skor och hoppas att jag får tag på mer fetishistiska skor, det är mitt mål nu, jag har så pass mycket skor i alla dess former att jag snart har allt man kan ha, jag ska dock köpa lite annorlunda skor till sommaren som är om en månad och hoppas att det blir bra skor, nya ballerina skor ska jag också köpa. Jag är så tjej. Jag vill ha sådana som ser ut som träskor med snörning och platå fram, helt underbara, sådana borde finnas på Wedins eller DinSko, jag hoppas, jag vill även ha ett antal andra par skor, oj oj oj!

De tittar på Gudfadern här hemma, 5 månader efter att pappsen fick dvd-samlingen med alla samt bonusmaterial, ja min far är lite efter. Jag plöjer igenom Xena-säsong 1 nu, och väntar med spänning på nästa säsong, haha, jag lägger ut alldeles för mycket pengar, men skitsamma. Xena ska jag fanimig ha hemma, samt Desperate Housewives, min mamma sa att mina nya skor liknar "Desperate Housewives-slip-ins" (vad hon nu kan ha menat det *småle* )... Sådana som Dita har på den här bilden :) Helt gudomliga, är de! Sååå söta! Vänta bara på bilderna som kommer komma i dem :) Hahaha!

Jag ska på Bounce med min mor och min bror på tisdag, helt superduper kul kommer det bli och imorgon är det final i floorfiller och idag är det Criminal Minds, helt underbart!

Nu ska jag kila!

Ciao!

No comments: