Sunday, May 07, 2006

Som man bäddar, får man ligga...

Idag vet jag inte vad jag ska skriva, men det kommer väl antagligen. Det var final i Floor Filler, och fel person vann. Som vanligt alltså, man kan inte få allt i livet. Jag hejade på Ida, faktiskt, hon hade allt det där. Men den amerikanska versionen "So you think you can Dance?" slår Svergie stenhårt, råkade zappa förbi där idag och jävlar vad de är duktiga, de är verkligen proffs där borta ;) Hahaha! Men lilla Sverige har faktiskt Bounce och de är riktigt duktiga, elit kan man kalla det.

Just nu lyssnar jag en hel del på synth, en sådan period, jag har nästan lagt allt annat åt sidan och jag är helt hängiven synthen, loovely! Hahaha, det kommer tillbaka sen, men men, jag har hittat massor med musik som jag verkligen gillar, hihi! Nu låter jag som en fjolla. Men men, skitsamma.

Jag har ont i huvudet och ont i kroppen, alltid lagom roligt. Jag bara får go with the flow, den här gången, men aja... Som man bäddar får man ligga, som det så fint heter. Jag tror att jag har mer än en allergi, men det vill jag inte tänka på nu, jag ska vara en vecka utan mjölk och se om min mage blir bättre, inte fan tror jag det, men men, vi får ge det ett försök. Nu ska jag verkligen testa... Mamma förbjuder mig från att äta glass, något jag inte ens ville förut, men nu när jag inte kan, då vill man helt plötsligt sleva i sig hinkar med glass och massor med mjölkprodukter. Ost för att ta ett exempel. Inget sådant på en vecka, bara laktosfria varianter av allt, buhu! Jag tröstar mig åt att jag har första säsongen av Xena hemma och kan gotta mig i det. Jag borde sova, är för trött och har för ont i magen.

Nej, nu slutar jag min klagan för idag, imorgon ska jag skriva om kläder och åka till Sumpan och köpa tyg, jag ska sy tights ;) Så jävla hett!

Ciao!

No comments: