Thursday, May 11, 2006

Burlesque!

Nu sitter jag och lyssnar på massor med synth, jag har verkligen kommit in i en period, då synth är det enda som existerar för mig, kläder också naturligtvis och jag har köpt hem en ny korsett idag, från http://www.deadlygirlz.com, så gudomligt snygg är den, till nedsatt pris var den också, nu ska jag bara köpa hem kläder och sy upp lite saker till det. Jag praktiskt taget längtar till DD, det gör jag verkligen, håller på med mönster och liknande just nu, haha, jag kommer vara så läcker, om jag får säga det själv och det tycker jag att jag får.

Jag står inför beslut som jag måste fatta snabbt och kvickt just nu, det känns inte betryggande, överhuvudtaget. Nåväl nog om det. Jag måste bara fatta beslutet sen är det över.

Jag vill köpa mer par skor, och mera fetish-kläder, haha, jag vet precis vad jag vill ha, men jag vet inte egentligen hur jag ska köpa det, jag vågar inte betala över internet, men jag lär mig nog, tror jag. Haha, ska köpa hem en bok också, Dita Von Teese bok om Burlesque och fetish, den måste jag bara ha hemma, så jag ska beställa den så snart som möjligt, samt några klänningar och lite annat, haha! Jag är så jävla materialistisk, men men, det får man vara. Haha! Jag bryr mig inte.

Nu ska jag kila!

Ciao!

No comments: