Monday, May 08, 2006

Prickigt!

Ibland händer det sjuka saker i mitt liv, som idag kom en främling fram till mig och gav mig komplimanger, jag är inte van vid sådant. Men kul var det allt. Jag fick höra att mina kläder var snygga, dagen till ära bar jag en kort klänning i vitt med svarta prickar på, samt leggings som var svarta. Jag var supernice i mina solglasögon till.
Jag ska sy mig ett par tights, de är fan hett just nu. Jag gillar det, tighta ska de bli. Riktigt tighta, hahahaha!

Jag kommer nog vara häftigast på DD, den 27:e, jag kommer verkligen göra något roligt, det slår inte mimmi-klänningen, men mycket av det andra jag gjort, och det kommer vara en fröjd för ögat det jag ska göra. Om det inte blir det, har jag alltid en hel del andra saker att välja mellan, vi får la se vad jag kommer göra ;) Snygg kommer jag vara iaf, det är en sak som är säker.

Jag ska inte stressäta, min mage mår inte bra av det, samt att det här med att hålla sig borta från mjölk i en vecka, det är svårare än vad man tror.
Desstutom börjar jag få kontakt med gamla vänner, det är roligt, äntligen vågar jag igen, och det känns väldigt bra.

Nu ska jag kila!
Ciao!

No comments: