Thursday, May 25, 2006

My time..

Det är så fruktansvärt dåligt väder, jag är sjuk och Dekadance är antågande, detta mina vänner är INTE kul... Dekadance är super, men det andra kan jag leva utan. Speciellt eftersom vi inte har någon medicin hemma. Sååå roligt, nej usch, jag hatar att vara sjuk. Mitt huvud känns som en tjock dimma och jag fattar inte vad jag håller på med. Nåväl, slut på klagandet för min del.

Jag ser verkligen framemot Dekadance, jag kommer vara stunning, om man säger så, oh, jag älskar mina kläder som jag gjort, men inte är de speciellt bra att gå i, men vill man vara fin får man lida pin, så fint som det heter. Men, jävlar vad jag kommer vara söt!

Igår var det gutter, och det var utomordentligt roligt, jag umgicks med alla möjliga människor, men mest med sötnosen Nadine, hon var bedårande, jag trivs verkligen med alla nya människor jag möter, de öppnar upp mig för saker som jag aldrig trodde att jag skulle göra. Vissa är självklart gamla vänner, som även de öppnar dörrar, men bäst är nog det faktum att jag just nu inte går ner mig så totalt när saker skiter sig utan jag säger: Okej, men det är inte hela världen... Jag kan tänka i andra banor nu. Nu är det min tid att skina och ta plats...

Det finns ingen som Nadine som kan få till så jävla snygga pin-up uttryck, hon är fan-i-mig bäst på det. Både jag och Åsa beundrade henne. Åsa var jätteläcker i sin chockrosa latexoutfit, den passade henne jätteväl :) Jag längtar tills jag får hem mina kläder och skor, jag har btw 52 par skor nu, ett par för varje vecka, sa de igår på förfesten... Då slog tanken mig att det är fruktansvärt många skor, om man säger så, men men. Det blir 54 par snart, så fort jag fått hem mina underbara skor från How Cool. Jag kommer antagligen köpa mer skor innan sommaren är slut, men det är lugnt liksom. Haha! Lite måste man unna sig ibland, det måste man verkligen få...

Over and out!

Ciao!

No comments: