Tuesday, May 30, 2006

Okuvlig längtan...

Ja, nu händer det mycket i mitt liv, och jag är ganska sånär omtumlad över alla händelser som sker... Jag behöver lugn och ro ett tag för att få rätsida på mig själv, det finns mycket jag skulle kunna skriva, men som jag väljer att behålla för mig själv. Jag längtar dock efter något som jag inte kan sätta fingret på, det är okuvligt och en ovillig längtan, det känner jag i hela kroppen, något är inte rätt. Nåväl, det är bara vanlig stress.

På torsdag ska jag på en fotosession, jag ser verkligen framemot den, hela dagen imorgon kommer jag sitta och sy. Samt gå på Make Up Stores klubbkväll, ska göra en klänning, den kommer bli så söt så. Haha! Bilder kommer senare. Men usch, jag måste ju handla hem saker imorgon också, usch usch... Jag får helt enkelt klippa ut allt idag, efter Bones. Det måste jag se... Jag är så förälskad i kriminalare, så att det inte är sant. Allt som innefattar mord, är jag stormförtjust i, jag fullkomligt avgudar det. Jag är möjligen morbid, men det får jag vara.

Over and Out!

Ciao!

No comments: