Tuesday, June 06, 2006

Hoochy Koochy!

Jaaaa! Nu funkar min blogg igen, det är ungefär som om man saknar en del av sig själv när man inte kan skriva, buhu! Jag tänkte igår skriva om helgens strapatser, då var jag på Hoochy Koochy, med Klara och där träffade jag Nadine, Felicia och Nadines pojkvän, de var bedårande allihoppa! Oh, jag måste gå på Debonair, haha! Då måste jag verkligen visa upp mig, OHJA! Det skulle vara superroligt!

Det här är helt otroligt, jag har fått ett ernjudande att åka på kryssning gratis, hur sjukt är inte det? I sommar, det är helt sjukt! Jag är i chock! Det händer jättemycket spännande i mitt liv just nu, väldigt mycket! Oh la la! Säger jag bara!

Jag har insett att jag ska ha en 18" korsett, haha, det är sjukt det med, 18" liksom, just nu har jag 20", oj oj oj! Enligt http://www.viktklubb.se är jag underviktig, men det är jag inte, dementeras starkt!!! Jag äter bara inga onödigheter längre, så enkelt är det.

Imorgon bär det av till Gröna Lund, dock vill jag umgås med en herre som kommer hem imorgon, men det får bli i helgen, det får det minsann.

Nu ska jag kila!

Ciao!

No comments: