Friday, June 02, 2006

Burlesque Part II

Imorgon får jag äntligen klä mig i mina pin-up kläder och verkligen visa upp mig, hur underbart är inte det? Jag ska med Klara till Hoochy Kootchy Club och vi ska ha superkul! Jag kommer självklart köra min egna lilla burlesque stil och jag vet nog precis vad jag ska ha på mig, ska gå och kolla outfits nu, jag kommer vara så sööt.

Enligt Klara är jag både musa och en person som skapar. Det värmde väldigt mycket, jag tycker om Klara redan nu, hon är den där sagolika figuren som har en helt enastående kropp och korsetter man kan döda för! OHJA! Det ska verkligen bli skitkul imorgon, ska in till stan och shoppa lite saker också, det ska handlas hem lite prylar som jag ska använda, hihi! Oh, jag är redan spänd av förväntan, hihi! Jag är som en tossig liten flicka.

Nu ska jag sätta mig vid maskinen och sy upp lite nytt :)

Ciao!

No comments: