Wednesday, June 14, 2006

Jag älskar SKOOOR!!!

Det här är illa, riktigt illa. När jag får hem mina skor från How Cool och Asos har jag 58 par skor, det betyder alltså att jag har 55 nu, jag är galen, helt utfreakad, jag har verkligen för många par skor, nu. Egentligen är det enormt roligt att ha såhär många skor, men ändå inte, jag skaffar bara fler och fler, och jag har ingen plats... Nåväl, idag blev det även en ny BH, rätt strl också, tack! Ska köpa en till imorgon och vänta på att en svart ska komma in. Jag har 65 runt om, hon såg det på en gång och jag trivs som satan i min nya BH...

Kakan och jag umgicks idag, det lilla charmtrollet, hon köpte också skor, haha, även om varken hennes eller min ekonomi tillåter det. Men vi kör på ändå, man lever bara en gång och jag tror på ett liv före döden, inte ett efter. Kakan, I love you! Hon är såå sööt och jag tycker att hon ska skaffa sig en ny blogg, jag behöver hennes dagboksinlägg, de är de bästa, så jävla klockrena!

Måste köpa en till korsett, den ska vara en midje-korsett i strl 18", oh, helt underbart att ha den strl, att kunna snöra sig så hårt, min 20" går ju att snöra helt ihop nu, det är tråkigt, den är så söt! Min rosa korsett, som det ska komma bilder på snart, loovar! :)

Snart ska jag göra i ordning mig, men jag vill sy just nu, har en massa saker jag måste sy iordning innan sommaren är över och visserligen är det långt kvar men jag får inte köpa mer tyg, så jag måste sy upp mycket nu! Jag ska sy en jätte tuff kjol, har jag precis just i detta ögonblick bestämt, så jävla tuff den kommer bli, sen har jag lite mer saker att sy upp! Sätta sig med mönsterkonstruktionsboken och rita :) Ohja!

Nu ska jag kila!

Ciao!

No comments: