Thursday, June 08, 2006

Laktos för fan!?

Idag har jag sovit en timme, det ni, det var länge sen det hände, väldigt länge sen. Nu är jag så trött att jag snart spyr. Inte i teorin, utan i praktiken, jag mår riktigt jävla illa och jag tror även det beror på de mjölkprodukter jag ätit de senaste dagarna, för att mitt klantarsle till jag trodde att laktosintoleransen skulle gå över, det är inget som är övergående, det är inget jag hittar på. Det är något som verkligen finns där och det blir jobbigare och jobbigare! Det är verkligen inte roligt. Man kan inte få i sig något som innehåller laktos, och det blir bara värre och värre. Så just nu bryr jag mig inte om speciellt mycket.

Nu ser jag mest framemot att det ska bli sommar och att jag ska få hem mina skor och latex-kläder. Jag längtar verkligen efter dem och de måste komma snart, det tycker jag minsann.
Det har fan gått en månad snart?! Borde de inte komma snart? Jag längtar verkligen, så jag kan få se vilka sorts kläder jag ska sy upp, oh! Jag ska gå och sy nu tror jag minsann...

Ska ringa en pojke först, som jag saknar redan.

Ciao!

No comments: