Friday, July 21, 2006

Ja eller Nej?

Eftersom jag fortfarande inte har lärt mig hur man tar reda på hur man kollar hur många som har varit inne och besökt min blogg, tänker jag nu söka reda på någon som kan ta reda på det. Om hur man bygger upp sidan.

Nu hör jag musiken till Våra Värsta År från TV:n, haha, jag älskar den serien, så otroligt sitcom och rolig. Jag skrattar alltid. Så underbar tycker jag att den är. Jag funderar på att börja modeblogga, fast jag tror inte så många skulle vara intresserade av det. Jag trivs med att skriva igen, och det är ett plus i kanten.

Idag har jag min svart/vit rutiga klänning på mig, som jag köpt från http://www.asos.com och leggings, samt ett par röda skor som även de kommer från Asos, jag gillar det faktum att man kan köpa kläder över nätet, det gör jag. Även om det är en viss grejj, att köpa dem i affär, idag funderar jag på att ta en tur till http://www.beyondretro.com/stockholm.htm, för att se vad de har fått in, handskar vill jag ha, dock brukar mina händer vara för små, men sånt skiter jag i, oftast, är det handskar så är det det.

Jag ska även träffa Anna, vilket ska bli super trevligt, jag saknar henne!

Nu ska jag kila iväg, jag måste lära mig hur självutlösaren funkar på min digitalkamera, även om man inte behöver den när man bara ska ta vanliga porträtt bilder.

Over and Out!

Ciao!

No comments: