Saturday, August 05, 2006

Dekadance!

Idag är det sommarens händelse som går av stapeln, Dekadance alltså. Jag jobbade i deras tält igår och träffade en drös med nya människor som var väldigt gemytliga och söta! Moss band mig, vilket jag njöt av i fulla drag. Jag älskade det. Jag har fortfarande lite ont i armen, efter igår, men ikväll ska det fanimig lekas, jag gillar bondage, enormt och mer och mer ju mer jag testar det. Kan bero på att Moss är mästerlig på att binda, precis så att det faller mig i smaken :)
Han är väldigt gemytlig, så jag är inbjuden på filmkväll hos honom sen! Ska bli riktigt trevligt!

Nej, jag måste fortsätta sy, saken jag ska ha på mig ska fan bli klar om tre timmar, har jag bestämt, sen ska jag sova lite till och ta en alvedon så att jag slutar ha ont i mina ben, lagom roligt, när man ska raggla runt i högklackat hela kvällen :)

Jag kommer ha skitkul ikväll, kommer ni ha det?

Over and Out!

Ciao!

No comments: