Monday, August 07, 2006

Shopping och Tallinn på torsdag!

Jag åker till Tallinn på torsdag, det ni. Mamma och jag bokade biljetter idag, det kommer bli min första kryssning, haha! Underbart! Mamma, jag och Jonas ska åka... Thomas och pappa får stanna hemma. Hahahaha! Ska bli superkul och jag har hört från min bästis Kakan att det är superbilligt där, så nu ska jag handla. Vilket jag gjorde idag med, helt underbara kläder har jag fått hem, hihi! Jag älskar Beyond Retro och Old Touch, helt bedårande second hand affärer. Ohlala!

Ja, i lördags var det Dekadance och det var underbart som vanligt. Det var ett bisarrt framträdande men som jag gillade starkt, det var udda. Vilket uppskattas.
Jag ställde dock inte upp i modevisningen, men det kommer jag göra nästa år, haha! Då jävlar, haha! Nåväl, nu ska jag inte tråka ut er...

Over and Out!

Ciao!

No comments: