Tuesday, November 14, 2006

Saknad?

Ja, nu ska jag då skriva lite. Jag har en konstig känsla i kroppen. Jag saknar något, jag har en aning om vad, men jag vill nog inte inse vad det är. Det känns lustigt att sitta och skriva såhär dags på kvällen, jag borde sova, men men, jag är inte trött, men jag ska nog sova snart iaf.

Till våren ska jag försöka söka till olika skolor, frågan är bara om jag kommer in. Det är frågan det. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, men ja, jag vet vad som saknas mig. Min bästa vän. Det känns som vi glider, som om jag glider. Jag vet inte om det är så, men så känns det. Kanske ska det vara så, men jag vet inte. Jag känner mig ensam.

Nu ska jag kila!

Ciao!

1 comment:

Anonymous said...

Saknaden av en vän, av att känna som om man glider ifrån varandra. De är nog bland den mest hemska känsla man kan ha! I know! :/ :)