Sunday, November 12, 2006

Svammel!

På en väns begäran, ska jag skriva om annat än mina klädkriser, etc. Men nu råkar det vara så att jag inte har någon större lust att vara djup just nu. Vill jag skriva saker som är allvarligare, då vänder jag mig till andra ställen att skriva dem på. Inte i min blogg. Jag är antagligen mer reserverad än jag har varit innan, förut var jag nog mer öppen, men inte längre, det finns ingen anledning till att vara djup.

Vi har fått hem en ny dator och den funkar förvånansvärt bra, beundransvärt nog, haha! Men smakar det så kostar det. Så enkelt är det. Datorn är iaf super bra.

Igår var det Dekadance, men jag var inte på festhumör, jag var verkligen inte det. Jag känner mer för att göra andra saker, än att vara ute och drälla, det ger mig inte så mycket.
Men men, jag antar att lusten kommer tillbaka.

Nu ska jag kila, skriver mer sen.

Ciao!

No comments: