Saturday, January 06, 2007

God fortsättning!

Jag har supertråkigt, då tänkte jag att jag skulle skriva här, jag har ju inte skrivit Gott Nytt År ens, hur det nu går ihop? Jo, för på nyårsafton satt jag som vanligt med symaskinen i högsta hugg och sydde, allt var i sin naturliga ordning och jag hade inte ens panik. Inte förens Malin ringde klockan 21:00 och sa: Vart är du? Jag satt då och sminkade mig och hade inte någon vidare koll på klockan. Haha, det roliga var att jag var inne i Slussen precis efter 22:00 så det var lugnt, jag kom när jag sa att jag skulle komma, jag måste lära mig att hålla tider bättre, så är det bara.

Nåväl, en god fortsättning önskar jag er nu när det nya året har tagit sin början, haha! Alla vet redan kanske att jag inte uppdaterar min blogg så ofta, men jag har inte så mycket energi till att skriva om man säger så.

Nu ska jag duscha!

Ciao!

No comments: