Saturday, December 30, 2006

Shopping, i för stor grad?

Jag vet vad jag är, jag är hopplöst förälskad, i en man jag inte kan få. Eller vad jag tror iaf. Jag vet att det vi två har tillsammans är speciellt, men det är komplicerat. Men jag känner kärlek och saknad gentemot honom. Jag önskar att jag kunde och att jag var beredd att satsa och det är jag, men endast på honom, ingen annan. Jag tror att det är så, men jag vet inte. Jag vet inte vad jag vill. Kanske vill jag vara lycklig med just honom?

Idag har jag handlat, skulle köpt ett par skor, men det blev komplikationer, haha. Får se sen, jag vill verkligen ha dem! Så jag hoppas, jag åker tillbaka i veckan som kommer, 2007 kanske för med sig lite mer tur? Vem vet, inte jag.

Annars har jag köpt hem lite DVD-filmer och nytt smink och jag är fruktansvärt sugen på att sy och kommer så att göra det imorgon, en ny klänning inför nyåret, det kan väl inte bli bättre? Eller hur? Oh, jag har en vision om hur den ska vara och ja, den måste bara bli så.
Jag måste sluta shoppa och börja sy ist, då går inte så mycket pengar åt. Sen ska jag börja vulka latex.

Nu ska jag kila!

Ciao!

No comments: